Aktualności

Dlaczego warto mieć CRM w czasie kryzysu?

28.02.2014

Dlaczego warto mieć CRM w czasie kryzysu? - 5 praktycznych powodów
Konkurencja w czasie kryzysu staje się jeszcze ostrzejsza, klienci wybierają spośród wielu podobnych ofert, o wyborze często decyduje to jak zostaną obsłużeni. Mając CRM obsługa klienta staje się znacznie prostsza.
W czasie kryzysu pozyskanie nowego klienta to duże wyzwanie, dlatego warto skupić się na perfekcyjnej obsłudze już posiadanych.

Dlaczego warto mieć CRM w czasie kryzysu? - 5 praktycznych powodów

Konkurencja w czasie kryzysu staje się jeszcze ostrzejsza, klienci wybierają spośród wielu podobnych ofert, o wyborze często decyduje to jak zostaną obsłużeni. Mając CRM obsługa klienta staje się znacznie prostsza.
W czasie kryzysu pozyskanie nowego klienta to duże wyzwanie, dlatego warto skupić się na perfekcyjnej obsłudze już posiadanych.
Szukając oszczędności czasami trzeba zredukować etaty. Dzięki historii współpracy masz pewność, że informacje o klientach nie odejdą wraz z pracownikami, którzy ich obsługiwali.
Kryzys dotyka większość firm, dostawców oprogramowania CRM także, dlatego będą skłonni dać lepsze warunki. Wykorzystaj ten fakt i wdróż CRM właśnie w czasie kryzysu.
W czasie kryzysu najczęściej spada ilość zamówień i projektów. Łatwiej jest wdrożyć system, kiedy sytuacja w firmie jest spokojniejsza i każdą decyzję można lepiej przemyśleć.
 

Powrót do Aktualności
Zaufali nam
Oprogramowanie CRM - GoNet CRM ul. Sosnowiecka 89 31-345 Kraków
tel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email:

copyright KIM GROUP 2014

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Ustawienie przeglądarki internetowej umożliwiające stosowanie plików „cookies” oznacza zgodę na ich stosowanie. [x]