Funkcjonalności Dodatkowe

Zarządzanie pracą serwisu

Moduł pozwala na ewidencję serwisu zainstalowanych urządzeń bądź oprogramowań. Przy prowadzeniu takiego serwisu potrzebne są istotne dane, które GoNet nie tylko przechowuje, ale także wykorzystuje do usprawnienia zachodzących procesów serwisowych.

Moduł składa się z trzech poziomów. Najwyższym jest instalacja czyli miejsce, w którym są wykorzystywane lub zainstalowane urządzenia. Dodatkowo w systemie gromadzone są dane na temat serwisów poszczególnych urządzeń. Dane przechowywane w tym module dotyczą z jednej strony historii przeglądów, serwisu i instalacji, a z drugiej powiązanych kontrahentów z łatwym przejściem do ich kartotek, a więc przeprowadzonej korespondencji, czy informacji o przebiegu płatności.

Wprowadzone dane dają możliwość ustawienia odpowiednich przypomnień na temat kończącej się gwarancji, potrzeby przeglądu, czy też konieczności przygotowania kolejnej oferty powiązanej z daną instalacją.

Moduł cechuje elastyczna możliwość dostosowania do konkretnej branży - nazwę i opis każdego z pól można dowolnie zmieniać tak aby przystosować go do indywidualnych potrzeb użytkowników. Administrator systemu ustala również które pola dla instalacji czy urządzenia są kluczowe i które z nich są przez system wymagane. Dodatkowymi korzyściami wynikającymi z używania modułu serwisowego są automatyczne zadania, które trafiają do serwisantów kiedy którekolwiek z urządzeń wymaga przeglądu lub serwisu.

wróć

Zaufali nam
Oprogramowanie CRM - GoNet CRM ul. Sosnowiecka 89 31-345 Kraków
tel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email:

copyright KIM GROUP 2014

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Ustawienie przeglądarki internetowej umożliwiające stosowanie plików „cookies” oznacza zgodę na ich stosowanie. [x]