Funkcjonalności Podstawowe

Historia relacji z klientem

Podczas bieżącej pracy z klientem istotne jest, aby pamiętać o wszystkich kluczowych ustaleniach. 

Przy pomocy systemu GoNet CRM zadanie to staje się niezwykle proste. Funkcja korespondencji umożliwia zapisywanie przy każdym kontrahenci takich informacji jak:

Dzięki systematycznie wprowadzanym danym, bardzo szybko można sprawdzić co, kiedy i w jakiej formie było ustalone z danym kontrahentem. Można również ustalić który pracownik się kontaktował oraz z kim rozmawiał u kontrahenta. 

Każdy z typów korespondencji można związać z kontrahentem zapisanym w bazie, jak również z projektem (etapem projektowym) zdefiniowanym w systemie. Możliwe jest podanie dokładnej daty i godziny zaistnienia korespondencji oraz określenie jej faktycznego czasu trwania. Ponadto, opis każdej korespondencji obejmuje nie tylko możliwość wprowadzenia jej treści, ale również załączenia dokumentów elektronicznych (plików) z nią związanych.

Korespondencja seryjna

Aplikacja umożliwia także tworzenie i wysłanie korespondencji seryjnej za pomocą wbudowanego klienta poczty elektronicznej. Pod pojęciem korespondencji seryjnej należy rozumieć możliwość zaadresowania jednej wiadomości do wcześniej zdefiniowanej grupy odbiorców.

Korespondencja wewnętrzna

GoNet CRM wyposażony został w moduł umożliwiający wysyłanie informacji tekstowych do wszystkich użytkowników systemu. W momencie tworzenia takiej "korespondencji" określa się termin kiedy adresat ma ją dostać. Dzięki temu możliwe jest np. przypominanie o zadaniach do wykonania czy szybkie raportowanie wykonania zadania.

wróć

Zaufali nam
Oprogramowanie CRM - GoNet CRM ul. Sosnowiecka 89 31-345 Kraków
tel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email:

copyright KIM GROUP 2014

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Ustawienie przeglądarki internetowej umożliwiające stosowanie plików „cookies” oznacza zgodę na ich stosowanie. [x]