Aktualności

Sprawdzony CRM dla firm

08.03.2018

Trudno wyobrazić sobie działalność współczesnych firm usługowych i handlowych, które nie stosowałyby dobrego systemu zarządzania relacjami z klientami. Naukowcy są zgodni – utrzymanie klienta jest dużo łatwiejsze i tańsze, niż próba zdobycia nowego.

Uświadomienie sobie tej prostej zależności prowadzi do postawienia ważnego pytania – jak tego dokonać? Sposobem jest stosowanie filozofii CRM, czyli Customer Relationship Management.

Zalety CRM

 

Właściwe stosowanie CRM posiada mnóstwo zalet. Przede wszystkim, w krótkim czasie prowadzi do ograniczenia niepotrzebnych wydatków i kosztów, a także pozwala skupić się na klientach, którzy przynoszą naszej firmie rzeczywiste korzyści.
Pozwala szybko i sprawnie zidentyfikować kluczowych partnerów firmy, którzy dostarczają większości przychodów. Wszystko to zgodne jest z zasadą Pareta, która w biznesie mówi o tym, że 20 proc. klientów przynosi 80 proc. zysków.
Stosowanie w praktyce dobrego systemu CRM prowadzi do zmniejszenia kosztów obsługi klienta i skupieniu się na zaspokojeniu potrzeb kluczowych partnerów. Pozwala budować długotrwałą relację, która owocuje dalszymi kontraktami i tym samym powiększa przychody firmy.
Komputerowe systemy CRM
W erze rozwiązań teleinformatycznych, kluczową rolę odgrywają komputerowe systemy CRM. Jednym z dostępnych na rynku rozwiązań tego typu jest GoNet CRM. Opracowany przez polską firmę, jest stale aktualizowany i rozbudowywany w oparciu o doświadczenia producenta i jego partnerów.
Ponad piętnastoletnia obecność na rynku, potwierdzona zaufaniem znanych przedsiębiorstw jest z pewnością dobrą rekomendacją dla tego rozwiązania.
GoNet CRM podzielony jest na szereg modułów, które pozwalają dopasować go do potrzeb praktycznie dowolnej firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Jedną z jego zalet jest możliwość personalizacji poszczególnych elementów, a także integracja z najpopularniejszymi rozwiązaniami dla firm, dostępnymi na rynku.
Dzięki integracji z systemami do fakturowania czy możliwości budowania własnych szablonów graficznych i formatek GoNet CRM jest wysoce elastycznym narzędziem, niezbędnym w codziennej pracy. Nie ma znaczenia, czy pracuje się nad zaawansowanym projektem, czy nad drobnym, jednorazowym zleceniem, wszystko jest przedstawione w czytelny i zrozumiały sposób.
Dopasowany do potrzeb mobilności
Współczesne rozwiązania CRM powinny być przystosowane do potrzeb pracowników mobilnych. Przedstawiciele handlowi w terenie muszą mieć możliwość szybkiego dostępu do aktualnych cenników, rabatów i innych narzędzi potrzebnych podczas kontaktów z klientami.
System GoNet CRM jest przystosowany do działania na urządzeniach pracujących pod kontrolą systemu operacyjnego Android. Dzięki temu, pracownicy mają dostęp do potrzebnych informacji o każdej porze i z praktycznie każdego miejsca.
Dla zainteresowanych wdrożeniem systemu CRM ważna jest też dostępność darmowego demo do przetestowania możliwości programu. Dzięki temu można szybko przekonać się czy spełnia ono nasze wymagania i jak przebiegać będzie jego wdrożenie. Można będzie też przetestować podstawowe funkcje i przygotować elementy personalizacyjne.
Zachęcamy więc do pobrania darmowego demo, które znajdziecie tutaj:

Powrót do Aktualności
Zaufali nam
Oprogramowanie CRM - GoNet CRM ul. Sosnowiecka 89 31-345 Kraków
tel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email:

copyright KIM GROUP 2014

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Ustawienie przeglądarki internetowej umożliwiające stosowanie plików „cookies” oznacza zgodę na ich stosowanie. [x]