Lista zmian w programie GoNet CRM



Aktywne moduły  



wrzesień 09, 2024
GoNet CRM 5.114.1.1175 (wersja stabilna)
usprawnienia
  • wprowadzono usprawnienie w API skrzynki odbiorczej e-mail - teraz za pomocą dedykowanego narzędzia użytkownika możliwe jest założenie projektu / etapu i przypisanie go do wybranej wiadomości e-mail jeszcze przed importem do systemu

poprawki
  • usunięto błąd występujący w specyficznych okolicznościach, podczas przygotowywania kopii replikowanej

  • usunięto błąd polegający na braku zapisu (do rejestru modyfikacji) informacji o dodaniu osoby kontaktowej z poziomu okna dodawania karty kontrahenta

 
sierpień 10, 2024
GoNet CRM 5.114.1.1174 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • rozszerzono możliwosci API dla wersji mobilnej. Tworząc narzędzia użytkownika które zwracają dane w postaci widoku HTML można ustawić dowolny tutuł, podtytuł oraz ikonę dla aktywności

    (GoNet_WWW 0.114.17.1328)

usprawnienia
  • widoczność menu kontekstowego do zmiany statusu i stanu zamówienia została uzależniona od posiadanych uprawnień (Rejestr zamówień i ofert, Kartoteka kontrahenta, Kartoteka projektu)

  • pole "Uwagi" w oknie dodawania oferty / zamówienia zostało wydłużone do 250 znaków

poprawki
  • usunięto błąd polegający na nieprawidłwym wyświetlaniu nazwy kontrahenta w dialogu wyboru podmiotu z Bazy Internetowej Regon w przypadku występowania więcej niż jednego wpisu z tym samym numerem NIP

  • usunięto błąd związany z nieprawidłowym przetwarzaniem podanego numeru NIP / REGON / KRS w narzędziu do importu danych z Bazy Internetowej Regon (dotyczy przypadku gdy podany numer zawiera znaki myślnika)

  • usunięto błąd polegający na wyświetlaniu nieprawidłowego komunikatu z podsumowaniem po operacji nadawania rabatu dla ofert walutowych

  • usunięto błąd związany z nieprawidłowym wyświetlaniem zamówień o wysokim priorytecie w kartotece kontrahenta

  • usunięto błąd związany ze zmianą wartości pól dodatkowych urządzeń z poziomu Kartoteki kontrahenta

  • usunięto błąd związany z nieprawidłowym działaniem funkcji dodawania Rezerwacji zasobu z poziomu Rejestru projektów

 
maj 17, 2024
GoNet CRM 5.114.1.1173 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • wprowadzono połączenie między bazą dokumentów magazynowych oraz pracą projektową. W kontekście dokumentów PZ / WZ dodano możliwość powiązania z wybranym etapem projektu - funkcja ta jest dostępna z poziomu Rejestru dokumentów magazynowych. W module uprawnień możemy precyzyjnie sterować tym procesem (nowe uprawnienia: "Wiązanie dokumentu magazynowego z etapem projektowym", "Wiązanie dokumentu magazynowego z wszystkimi etapami projektu", "Zamiana / usunięcie powiązania dokumentu magazynowego z etapem projektu"). W Kartotece projektu - dodano wizualizację powiązanych dokumentów magazynowych w rozbiciu na wydania i przyjęcia. W obu kartotekach (projektu i kontrahenta) dodano kolumny prezentujące relacje dokumentu z kontrahentem i projektem (etapem), oraz dodano skróty do przejścia z Kartoteki kontrahenta do Kartoteki projektu i odwrotnie. Nowa funkcjonalność pozwala na szczegółową rejestrację materiałów zakupionych (przyjętych) i zużytych (wydanych) na rzecz danej inwestycji

  • API GoNet CRM zostało rozbudowane o możliwość korzystania z usługi udostępnianej przez BIR (Baza Internetowa REGON). Udostępniona została funkcja do pobierania danych podmiotu na podstawie numeru NIP, REGON lub KRS. Nowa funkcjonalność daje możliwość tworzenia dedykowanych narzędzi użytkownika wykorzystujących ww usługę sieciową

usprawnienia
  • na pasku narzędziowym Rejestru Moich Zadań dodano akcję "Notatki ..." umożliwiającą wyświetlenie listy zdefiniowanych notatek i otworzenie wybranej. W menu dostępna jest także opcja dodania nowej notatki. Nowa funkcja ułatwia dostęp do notatek w widoku klasycznym

  • funkcjonalność pobierania danych z GUS została rozbudowana - jako klucza można teraz użyć numeru NIP, REGON lub KRS