Lista zmian w programie GoNet CRM



Moduły  



listopad 08, 2025
GoNet CRM 5.116.1.1194 (wersja beta)
nowe funkcje
  • w skrzynce odbiorczej dodano akcję umożliwiającą wyświetlenie historii działań z wiadomościami e-mail dla wybranego operatora. Dostęp do nowej funkcji warunkuje uprawnienie "Historia operacji w skrzynce odbiorczej". Rejestr zawiera informacje o tym jakie akcje zostały podjęte na rzecz wiadomości przychodzących. Dwukrotne kliknięcie na wybranej pozycji prezentuje bardziej szczegółowe dane, oraz daje możliwość wglądu w powiązaną korespondencję. W nowym widoku możemy przeglądać także operacje innych użytkowników - wymagane jest do tego dodatkowe uprawnienie "Dostęp do pełnej historii operacji w skrz. odb."

  • dodatek GoNet CRM Excel AddIn został rozbudowany. Zostały dodane dwie funkcje w sekcji Raporty i analizy. "Brak aktywności" to analiza umożilwiająca wygenerowanie zestawienia kontrahentów spełniających kryteria (jedno lub wiele) braku aktywności (brak kontaktu, brak kontaktu przychodzącego, brak ofert, brak zamówień, brak sprzedaży). Narzędzie przyda się do diagnozy i minimalizacji ryzyka utraty klienta. Drugie narzędzie to "Analiza korespondencji" przedstawiająca aktywności operatorów w podziale na różne kryteria, idealne do monitoringu pracy np działu handlowego

  • do aplikacji wprowadzono nową funkcjonalność - Rejestr historii operacji. Dzięki nowemu widokowi, możemy w jednym miejscu, chronologicznie przeglądać wszystkie zdarzenia w systemie dotyczące: modyfikacji / archiwizacji / eksportu danych, generowania wydruków / uruchamiania narzędzi i tworzenia plików pdf, eksportu danych do zewnętrznych systemów, działań użytkowników na skrzynce odbiorczej e-mail oraz aktywnych blokad w programie. Model uprawnień pozwala określić którzy użytkownicy lub grupy będą mieli dostęp do nowej funkcji oraz jaki zakres danych (tylko swoje / wszystko) będą mogli wyświetlić na nowym rejestrze. Uprawnienia zostały podzielone na obszary: modyfikacje, działana na skrzynce odbiorczej, eksport do zewnętrznych systemów, wydruki i narzędzia. Dodatkowo, nowy widok zastąpił dotychczasową zakladkę Modyfikacje - w oknach edycji danych obiektów biznesowych - co pozwala na dokładną analizę kto, kiedy i jakie operacje wykonywał na wybranym obiekcie. Skrót do historii użycia wybranego narzędzia / wydruku został dodany także z poziomu Rejestru wydruków i narzędzi. Wgląd w historię operacji pozwala także na szybką (ilościową) ocenę pracy poszczególnych operatorów systemu

usprawnienia
  • w oknie podglądu / edycji planu dodano zakładkę Historia

  • API GoNet CRM rozbudowano o funkcje związane z obsługą i zarządzeniam katalogami na dysku

  • model uprawnień w kontekście modułu rezerwacji zasobów został rozbudowany - dodano uprawnienia pozwalające na dostęp do wszystkich rezerwacji w Kartotece kontrahenta / projektu. Wprowadzono także osobne uprawnienie na możliwość edycji rezerwacji zasobu

  • do systemu wprowadzono nowy parametr "Kopiuj zleceniobiorców przy kopiowaniu zadań" - określający to jak zostanie ustawione pole Zleceniobiorca w czasie kopiowania zadania. Dostepne opcje to "Nie kopiuj", "Tylko zleceniobiorca główny", "Wszyscy zleceniobiorcy"

  • zooptymalizowano działanie rejestru eksportów do systemów zewnętrznych

 
wrzesień 26, 2025
GoNet CRM 5.116.1.1193 (wersja stabilna)
nowe funkcje
  • w oknie dodawania nowej wiadomości e-mail, na zakładce Załączniki wprowadzono możliwość dodania oferty / zamówienia lub dowolnego innego dokumentu wygenerowanego na podstawie wybranej pozycji z modułu zamówień i ofert

  • API GoNet CRM zostało rozbudowane o funkcje ułatwiające pracę z ofertami wariantowymi. Teraz z poziomu szablonu oferty możemy sprawdzić czy oferta jest wariantowa, oraz wywołać standardowe okno wyboru wariantu

  • na Rejestrze korespondencji oraz w zakłace Korespondencja w obu kartotekach dodano funkcję umożliwiającą dodanie brakujących odbiorców wiadomości e-mail do bazy (ppm > Email > Dodaj osoby z list DO i DW ...)

  • API systemu GoNet CRM zostalo rozbudowane o narzędzie (HTMLBuilder) do łatwego generowania dokumentów HTML. Nowa funkcja dostępna jest zarówno w GoNet na Windows jak i na Android. Dokumenty mogą być także generowane w tle - w usludze GoNet działającej na serwerze

  • do systemu wprowadzono nowy parametr "Powtórzenia numerów GSM osób kontaktowych" pozwalający na określenie reakcji systemu na próbę wprowadzenia osoby kontaktowej o numerze telefonu komórkowego który już istnieje w systemie. Domyślną wartością parametru jest ostrzeżenie użytkownika o takiej sytuacji (z możliwością kontynuacji)

usprawnienia
  • na rejestrach dodano skrót (Ctrl + Alt + ') do szybkiego uruchomienia podglądu wydruku w kontekście wybranych pozycji

  • na Rejestrze urządzeń i instalacji, oraz w Kartotece kontrahenta (Instalacje, Urządzenia) lista zleceń serwisowych może zawierać także zlecenia archiwalne (decyduje o tym filtr "Archiwalne")

  • do systemu wprowadzono nowy parametr "Kolor czcionki dla archiwum" umożliwiający zmianę domyślnego koloru dla wpisów archiwalnych na rejestrach

  • API GoNet CRM do przeliczania planów w tle zostało rozbudowane - dodano opcję umożliwiającą dodatkowe przeliczanie planów już zakończonych - np do 7 dni po ich zakończeniu

  • funkcja zmiany prowadzącego (kontrahent, projekt, etap) dostępna z poziomu rejestrów została zmodyfikowana - jeśli ilość operatorów do wyboru przekracza 30-tu, zamiast dużego menu kontekstowego pojawia się okno szybkiego wyboru z opcją filtrowania

  • API GoNet CRM zostało rozbudowane o nową funkcję do wysyłki wiadomości e-mail uwzględniającą globalną konfigurację SMTP. Funkcja obsługuję wysyłkę wiadomości z wieloma adresatami (DO, DW, UDW), format text/plain i text/html oraz załączniki (także osadzone w treści)

  • do konfiguracji systemu GoNet CRM dodano parametry umożilwiające przechowywanie w jednym miejscu danych autoryzacyjnych dla serwerów POP3 i SMTP. Nowa funkcjonalność pozwala na tworzenie narzędzi współpracujacych z serwerami pocztowymi bez konieczności osadzania wrażliwych danych w kodzie źródłowym. Takie podejście ułatwia także znacząco utrzymanie kodu - w przypadku zmiany parametrów dostępowych wystarczy zmiana w konfiguracji, bez koniecznosci modyfikacji kodu

 
sierpień 08, 2025
GoNet CRM 5.116.1.1192 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • funkcjonalność pól dodatkowych została rozbudowana - dla pól typu referencja do innej tabeli, dodano możliwość wskazania jako tabeli docelowej listy zmiennych słownikowych. Nowa funkcjonalność pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie słowników - np sami możemy określić podzbiór dostępnych do wyboru wartości, lub na liście wyboru możemy zaprezentować inne dane ze słownika. Zmiana sprawdzi się także w przypadku słowników zawierających bardzo dużą ilość danych lub tam gdzie o wyborze właściwej opcji decyduje np opis słownika - formatka wyboru tego typu pola umożliwia szybsze i bardziej ergonomiczne wyszukiwanie

  • nowa funkcja w dodatku GoNet dla MS Excel - Konwersja kontrahentów. Dzięki nowej analizie danych pochodzących z modułu zamówień mamy dostęp do bardzo wartościowych wskaźników - prezentujących dane o tym jaki jest poziom konwersji nowych kontrahentów do ofert i kolejno do zaakceptowanych zamówień. Użytkownik decyduje jaki okres (dotyczy wprowadzenia kontrahenta do systemu) jest brany po uwagę oraz dane mają być pogrupowane (wg prowadzącego, statusu, źródła, typu, podgrupy ...)

  • do ekosystemu GoNet CRM dodano aplikację GoNetUpdate.exe - umożliwiającą aktualizację CRM w alternatywny sposób. Narzędzie po uruchomieniu sprawdza dostępne wersje i pobiera pliki na lokalne stanowisko. Nowa funkcja pozwala na automatyzację procesu aktualizacji oprogramowania. Narzędzie nie wymaga uprawnień administratora i domyślnym jego działaniem jest uruchomienie programu GoNet CRM po zakończeniu aktualizacji (można więc używać jej zamiast skórtu do programu GoNet.exe). Warunkiem aktualizacji jest możliwość zapisu do katalogu aplikacji, oraz uprzednie zamknięcie programów GoNet oraz Replikator. Nowa aplikacja może być także parametryzowana poprzez przełączniki w linii poleceń

  • nowa funkcja w dodatku GoNet dla MS Excel - Analiza zamówień. Nowe narzędzie pozwala na analizę danych z modułu zamówień i ofert w różnych perspektywach. Dane mogą być dwupoziomowo pogrupowane wg operatora, kontrahenta, typu / statusu / źródła pozyskania / podgrupy klienta a zakres czasowy analizy może być dowolnie określony lub wybrany z predefiniowanego zestawu. Wygenerowane zestawienie prezentuje dane w podziale na wpisy otwarte, wygrane, przegrane a także przeterminowane. W każdej grupie analiza obejmuje ilości, wartości netto oraz wartości zysku. Raport prezentuje też kowersję, poziom marży, udzielonych rabatów czy średniego czasu decyzji klienta

    (Excel 1.0.1.111)

usprawnienia
  • w module serwisowym dodano usprawnienie - przeglądając dane historyczne urządzenia mamy wgląd w wartości pól dodatkowych utrwalonych na dzień wymiany

  • z poziomu okna podglądu danych oferty dodano akcję umożliwiającą wybranie wkazanego przez klienta wariantu / wariantów konfiguracji specyfikacji

  • na Rejestrze zasobów dodano możliwość grupowej archiwizacji / dearchiwizacji

  • do menu kontekstowego umożliwiającego włączenie / wyłączenie dostępnych filtrów dodano akcję "Wybierz ..." umożliwiającą szybką zmianę widoczności dostępnych pól. Nowa funkcjonalność sprawdza się szczególnie na rejestrach zawierajacych dużą liczbę dostępnych filtrów lub pól dodatkowych z włączoną opcją wyszukiwania

  • dodano możliwość parametryzacji filtrów (Nr seryjny 1, Nr seryjny 2) na Rejestrze zadań (Shift + F7). Usprawnienie pozwala na przygotowanie narzędzia lub dedykowanego linku gonet:// uruchamiającego rejestr z ustawionymi filtrami na konkretne wartości

  • na liście autoryzowanych urządzeń mobilnych, w pasku podsumowań dodano informację o liczbie unikatowych użytkowników przypisanych do urządzeń

 
czerwiec 18, 2025
GoNet CRM 5.116.1.1191 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • do systemu wprowadzono usprawnienie - na liście zalogowanych użytkowników prezentowana jest wersja aplikacji z jakiej korzysta dany operator. Numer wersji wyróżniany jest kolorystycznie w zależności od tego czy wersja jest aktualna czy nie. Informacja wyświetlana jest zarówno dla GoNet na komputer jak i dla aplikacji mobilnej

usprawnienia
  • do systemu wprowadzono nowy parametr "Wymagalność pola typ kontrahenta" określajacy czy w czasie dodawania lub edycji danych kontrahenta, pole Typ będzie wymagane

  • do systemu wprowadzono usprawnienie - wysyłając załączniki z poziomu okna dodawania zadania - tworzona korespondencja jest automatycznie wiązana z tym zadaniem

  • funkcjonalność grupowego dodawania zadań z poziomu Rejestru kontrahentów oraz Rejestru osób kontaktowych została rozszerzona - teraz generując zadania możemy określić aby zleceniobiorcą każdego zadania był operator prowadzący kontrahenta

  • do systemu wprowadzono funkcjonalność polegającą na rejestracji wszystkich prób nieudanych logowań na konto użytkownika CRM. Po zalogowaniu się do systemu operator otrzyma komunikat w przypadku gdy od ostatniego logowania zarejestrowano nieudane proby logowania na jego konto (dotyczy wersji mobilnej i stacjonarnej), oprócz daty i godziny informacja zawiera także adres IP i nazwę urządzenia. Monit uzależniony jest od parametru "Informuj o nieudanych próbach logowania" i domyślnie jest włączony dla wszystkich. Komunikat wyświetlany jest tylko na wersji stacjonarnej systemu

 
czerwiec 15, 2025
GoNet CRM 5.116.1.1190 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • system GoNet CRM został rozbudowany o narzędzia do monitoringu fizycznych połączeń z bazą danych systemu. Celem wprowadzenia zmian było: zwiększenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do bazy danych, udostępnienie pełnej historii połączeń z bazą danych z dowolnej aplikacji (którą można wykorzystać także do analizy wydajności) oraz ułatwienie zarządzania aktualizacjami oprogramowania. Dostęp do nowych funkcjonalności warunkowany jest posiadaniem stosownych uprawnień (Administracja > Rejestr połączeń, Rejestr reguł, Rejestr aplikacji, Usuwanie połączeń, Modyfikacje reguł, Modyfikacje aplikacji) Od wersji 5.116.1.1190 każde połączenie z bazą danych jest zapisywane w Rejestrze połączeń - godzina rozpoczęcia i zakończenia, adres IP, aplikacja ... Dla wszystkich składników oprogramowania GoNet dodatkowo rejestrowana jest wersja aplikacji oraz nazwa urządzenia z którego nawiązano połączenie. Reguły autoryzacji połączeń z bazą danych pozwalają na określenie jakie aplikacje / z jakich adresów IP mogą mieć dostęp do bazy danych systemu. Domyślnie system pozwala na dostęp tylko dla aplikacji będących składnikami oprogramowania GoNet - ale istnieje możliwość definiowania własnych reguł. Całość funkcjonalności domyka Rejestr aplikacji - zawierający definicje aplikacji które łączą się z systemem wraz z informacją o ich aktualnej wersji (numer wersji poszczególnych składników aktualizowany jest przez aplikację GoNet). Rejestracja połączeń obejmuje bazę główną oraz wszystkie bazy replikowane. Dzięki informacji o aktualnych wersjach zapisanych w bazie danych - z poziomu Rejestru połączeń możemy bardzo łatwo wyłapać urządzenia które korzystają z nieprawidłowej wersji aplikacji (nie ważne czy pracują w ramach sieci biurowej, czy jako niezależne kopie zdalne). W zależności od skonfigurowanego poziomu autoryzacji system może informować administratorów o niedozwolonych połączeniach oraz o połączeniach z niezgodnych z ekosystemem GoNet aplikacji. Możliwe jest też skonfigurowanie sytemu tak, aby takie połączenia były automatycznie blokowane

  • na rejstrach danych dodano akcję umożliwiającą szybkie dostosowanie aktualnie dostępnych filtrów. W oknie wyboru ikona przy nazwie odzwiercielda typ filtra - systemowy vs pole dodatkowe. Do programu wprowadzono także parametr "Zapisz widoczność filtrów po włączeniu/wyłączeniu" określający czy nowy zestaw widocznych filtrów zostanie zapisany (zostanie przyjęty jako bieżący przy następnym otwarciu rejestru). Akcja dostępna jest pod skrótem Ctrl + Alt + [

  • definicja elementu harmonogramu płatności dla ofert/zamówień została zmodyfikowana. Kluczowymi parametrami elementu harmonogramu jest procentowy udzial, oraz ilość dni na płatność. Dodatkowo dodano dwa pola umożliwiające doprecyzowanie szczegółów - pole słownikowe i pole opisowe oraz możliwość określenia kolejności elementów. Orientacyjna data wymagalności płatności przeliczana jest w odniesieniu do daty przyjęcia oferty lub akceptacji zamówienia. Kwota elementu harmonogramu liczona jest jako wartość (w walucie) z uwzględnieniem określonego udziału. W przypadku ofert wariantowych kwota bazowa jest kwotą oferty polegajacą ew. zatwierdzeniu, a dla zamówień jest to po prostu kwota brutto zamówienia (w walucie)

  • na rejstrach danych dodano akcję umożliwiającą szybkie dostosowanie aktualnie widocznych kolumn. W oknie wyboru ikona przy nazwie odzwiercielda typ kolumny - systemowa vs pole dodatkowe. Do programu wprowadzono także dwa nowe parametry ("Dopasuj szerokości kolumn po włączeniu/wyłączeniu", "Zapisz układ kolumn po włączeniu/wyłączeniu") decydujące o tym czy po zatwierdzeniu wyboru, szerokości kolumn zostaną automatycznie dopasowane do zawartości, oraz czy nowy układ zostanie zapisany (zostanie przyjęty jako bieżący przy następnym otwarciu rejestru). Akcja dostępna jest pod skrótem Ctrl + Alt + ] (wymagany focus na tabeli z danymi)

  • funkcjonalność kopiowania wybranych planów na inny okres została rozbudowana - teraz można wybrać wiele docelowych okresów, i w łatwy sposób zdefiniować wpisy na np caly rok

usprawnienia
  • wydruki systemowe oferty, zamówienia oraz faktury pro-forma zostały rozbudowane w zakresie harmonogramu płatności. W konfiguracji programu dodano parametry ("Harmonogram płatności - termin / dni", "Harmonogram płatności - wartość / udział", "Harmonogram płatności - pozycja i opis") umożliwiające określenie zawartości tabelki dotyczącej podziału spłat. System pozwala określić czy termin będzie prezentowany jako ilość dni czy data, wartość jako procentowy udział lub kwota w walucie a także czy widoczna będzie kolumna ze słownikową pozycją hamonogramu oraz opisem

  • na Rejestrze korespondencji dodano kolorowanie kolumny "Kontrahent - status" - kolor wynika ze zmiennej słownikowej

  • na zakładce Korespondencja w zadaniu dodano akcję "Odpowiedz wszystkim" umożliwiającą udzielenie odpowiedzi na wiadomość e-mail z uwzględnieniem wszystkich adresatów

  • na Rejestrze zamówień, oraz w zakładce Zamówienia w obu kartotekach (kontrahenta i projektu) dodano kolumnę "Zaakceptował" z informacją o operatorze który zmienił status zamówienia na zaakceptowane

  • na rejestrach danych dodano funkcję pozwalającą na szybkie dopasowanie szerokości wyświetlanych kolumn do ich zawartości. Akcja dostępna jest pod skrótem klawiaturowym Ctrl + Alt + = (wymagany focus na tabeli z danymi)

  • na Rejestrze użytkowników kolumna z ilością skonfigurowanych skrzynek pocztowych kolorowana jest na niebiesko jeśli dany operator ma włączoną funkcję autorespondera

 
czerwiec 04, 2025
GoNet CRM 5.114.1.1189 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • dla pól dodatkowych typu zmienna słownikowa, dodano możliwość określenia wartości domyślnej

  • do systemu wprowadzono parametr "Dostępne formy płatności", umożliwiający zawężenie (w GoNet dla Windows) dostępnych do wyboru form płatności (kontrahent, zamówienie)

  • moduł raportowania MS Excel został rozbudowany o możliwość pobrania danych dotyczących ofert i zamówień. Przy generacji zestawienia, możemy posiłkować się filtrami analogicznymi do tych dostępnych w raporcie Pozycje zamówień. Dostęp do nowej funkcji warunkowany jest nowym uprawnieniem, zakres danych jakie są dostępne, pokrywa się z tym dostępnym w aplikacji GoNet (oba źródła danych uwzględniają uprawnienia GoNet)

    (Excel 1.0.1.100)

  • moduł raportowania MS Excel został rozbudowany o możliwość pobrania danych dotyczących dokumentów handlowych (faktur sprzedaży). Pobierając zestawienie możemy określić kryteria filtrowania (zakres dat, przypisany pracownik, grupa kontrahenta, status rozliczenia, status klienta ...). W konfiguracji systemu dodano także korespondujące z nowym zestawieniem uprawnienie "Faktury" - warunkujące dostęp do nowej funkcji. Raport uwzględnia model uprawnień GoNet (operator widzi to samo co na Rejestrze faktur)

    (Excel 1.0.1.100)

  • integracja z programem Microsoft Outlook została rozbudowana - podczas importu wiadomości do CRM system automatycznie przypisuje wiadomość e-mail do etapu projektowego

  • moduł raportowania MS Excel został rozbudowany o możliwość wygenerowania listy osób kontaktowych z bazy danych CRM. Nowa zakładka umożliwia odfiltrowanie wg statusu kontrahenta, prowadzącego kontrahenta oraz działu przypisanego do osoby

    (Excel 1.0.1.99)

  • w skrzynce odbiorczej e-mail (w kontekście załączników) wprowadzono akcję "Utwórz dokument ..." umożliwiającą szybkie utworzenie dokumentu GoNet na podstawie załącznika z otrzymanej wiadomości. Teraz bez konieczności zapisywania pliku na dysku, możemy szybko dodać istotny załącznik do wybranego segregatora w module dokumentów GoNet

  • w skrzynce odbiorczej e-mail (w kontekście załączników) wprowadzono akcję umożliwiającą dodanie wybranych plików z wiadomości e-mail jako bezpośredni załącznik do kontrahenta, osoby, projektu lub etapu z którym powiązany jest wyświetlany e-mail. Do systemu dodano także nowy słownik "Opisy załączników", usprawniający kategoryzację dokumentów różnego rodzaju - przy dodawaniu załączników nową metodą, system sugeruje wybór opisu z tej predefiniowanej listy słownikowej

  • moduł raportowania MS Excel został rozbudowany o możliwość pobrania danych dotyczących pozycji zamowień. Pobierając zestawienie możemy określić kryteria filtrowania (zakres dat, status, operator, grupa i podgrupa towaru, status klienta ...). W konfiguracji systemu dodano także korespondujące z nowym zestawieniem uprawnienie "Pozycje zamówień" - warunkujące dostęp do nowej funkcji. Samo zestawienie generowane jest z uwzglednieniem modelu uprawnień GoNet - operator może zobaczyć na nim dokładnie te same pozycje jakie widzi na Rejestrze zamówień szczegóły

    (Excel 1.0.0.88)

usprawnienia
  • w Kartotece kontrahenta, na zakładce Zamówienia dodano kolumny zawierające dane faktury powiązanej z danym zamówieniem: numer, data, netto, brutto, termin, wpłata

  • do obu kartotek (kontrahent, projekt) dodano opcje umożliwiajace otwrcie kartoteki na wybranym obszarze roboczym, oraz z ustawioną dowolną aktywną zakładką

  • proces sprawdzania nowej poczty w tle został przeniesiony do wspólnego wątku roboczego aplikacji, co pozwolilo zredukować liczbę połączeń do bazy danych systemu

  • rozbudowano możliwości konfiguracji listy rozwijalnej do wyboru osoby kontaktowej - w oknach dodawania zadania oraz korespondencji. Jej zawartość może być teraz dodatkowo uzupełniona o pole Dział z osoby kontaktowej

  • w Kartotece projektu, na zakładce Korespondencja dodano kolumnę Faktyczny czas - prezentującą ilość czasu poświęconego na rozmowy telefoniczne, redagowanie wiadomości e-mail, spotkania itd, itp. Łączny czas widoczny jest w wierszu podsumowania, a także w widoku pogrupowanym na belkach grupujących

  • w Kartotece kontrahenta na zakładce Korespondencja dodano akcję kontekstową "Dodaj wiadomość" umożliwiającą szybkie wysłanie wiaodmości do autora zaznaczonej korespondencji

  • w oknach podglądu / edycji na zakładce Załączniki dodano akcję Kopiuj link

  • na Rejestrze urządzeń dodano akcję Dodaj zamówienie - w otwartym oknie podpowiadany jest kontrahent, instalacja, adres instalacji oraz wybrane urządzenie

  • rozbudowano konfigurację dotyczącą tworzenia zadań na podstawie zamówień - system może zostać skonfigurowany tak, aby do treści zadania kopiowała się specyfikacja zamówienia na podstawie którego utworzono zadanie (dotyczy działania w trybie pojedynczym)

 
marzec 27, 2025
GoNet CRM 5.114.1.1187 (wersja archiwalna)
nowe funkcje
  • w wersji mobilnej systemu GoNet CRM wprowadzono nową funkcjonalność - w oknie podglądu każdego obiektu biznesowego dodano możliwość uruchomienia dowolnej zdefiniowanej akcji użytkownika