Praca zadaniowa
Organizacja czasu pracy jest dużym wyzwaniem w każdej firmie.
W celu uproszczenia tego zadania, system GoNet CRM został wyposażony w szereg funkcjonalności. Do najważniejszych należą, możliwość:
- dodawania zadań powiązanych z danym kontrahentem, korespondencją lub konkretnym projektem
- przeglądania zadań przy pomocy intuicyjnego graficznego widoku (np. moje zadania na dziś)
- tworzenia zadań cyklicznych – Zadania cykliczne pozwalają na wyświetlanie ich treści co pewien określony interwał czasowy. Zdefiniowane zadania wyświetlane są po każdorazowym uruchomieniu aplikacji GoNet CRM - każdy z zalogowanych operatorów widzi swoje zadania do wykonania.
- automatycznego generowania zadań przez system (np. po dodaniu nowego klienta do bazy zadanie przypominające o kontakcie po kilku dniach)
- stworzenia przypomnienia o zadaniu, które będzie ostrzegało z zbliżającym się zadaniu (np. poprzez rzucający się w oczy komunikat, SMS lub e-mail)
- określania stanu wykonania zadania (np. przy zadaniach wykonanych częściowo)
System zadań i przypomnień systemu GoNet CRM ułatwia pracę zadaniową w firmie, dzięki czemu wykorzystanie czasu staje się bardziej efektywne. Zarząd firmy zyskuje również bardzo dokładne narzędzie służące do monitorowania zadań wykonywanych przez poszczególnych pracowników.
wróćOprogramowanie CRM - GoNet CRM ul. Sosnowiecka 89 31-345 Kraków
tel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email: gonet@kim.pl
copyright KIM GROUP 2014-2020
tel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email: gonet@kim.pl
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Ustawienie przeglądarki internetowej umożliwiające stosowanie plików „cookies” oznacza zgodę na ich stosowanie. [x]