Praca zadaniowa
Organizacja czasu pracy jest dużym wyzwaniem w każdej firmie.
W celu uproszczenia tego zadania, system GoNet CRM został wyposażony w szereg funkcjonalności. Do najważniejszych należą, możliwość:
- dodawania zadań powiązanych z danym kontrahentem, korespondencją lub konkretnym projektem
- przeglądania zadań przy pomocy intuicyjnego graficznego widoku (np. moje zadania na dziś)
- tworzenia zadań cyklicznych – Zadania cykliczne pozwalają na wyświetlanie ich treści co pewien określony interwał czasowy. Zdefiniowane zadania wyświetlane są po każdorazowym uruchomieniu aplikacji GoNet CRM - każdy z zalogowanych operatorów widzi swoje zadania do wykonania.
- automatycznego generowania zadań przez system (np. po dodaniu nowego klienta do bazy zadanie przypominające o kontakcie po kilku dniach)
- stworzenia przypomnienia o zadaniu, które będzie ostrzegało z zbliżającym się zadaniu (np. poprzez rzucający się w oczy komunikat, SMS lub e-mail)
- określania stanu wykonania zadania (np. przy zadaniach wykonanych częściowo)
System zadań i przypomnień systemu GoNet CRM ułatwia pracę zadaniową w firmie, dzięki czemu wykorzystanie czasu staje się bardziej efektywne. Zarząd firmy zyskuje również bardzo dokładne narzędzie służące do monitorowania zadań wykonywanych przez poszczególnych pracowników.
Na całym świecie co chwilę upadają kolejne firmy. Choć wiele z tych przedsiębiorstw nie narzeka na brak zleceń, mają duży problem z organizacją czasu pracy. Jak zwiększyć wydajność firmy, a przy tym zachować jej głównych klientów ograniczając koszty związane z marketingiem nawet o 90%?
Raportowanie i kontrola wykonania zadań
Praca zadaniowa CRM umożliwia precyzyjne planowanie działań poszczególnych pracowników i zespołów, a przy tym sprzyja wywiązywaniu się z nich w terminie. Dzięki ustalonym datom realizacji zadań, tworzy się harmonogram prac codziennych i długoterminowych. Polecenia można grupować według projektów, klientów czy korespondencji.
Moduł zadaniowy w pewnym sensie odciąża pamięć pracowników. Po dodaniu nowych kontrahentów sam ustala podstawowe cele i przypomina o konieczności wykonania ich. Generuje też prace cykliczne. Po każdorazowym rozpoczęciu danej kwestii system informuje o dotychczasowym stopniu wykonania tego punktu. Zawarte w nim dane są porządkowane i synchronizowane.
Najważniejsze informacje w jednym miejscu
System CRM ogranicza prace administracyjne do minimum, zapewniając doskonały przepływ informacji w firmie. Program dostarcza niezbędnych wiadomości o kliencie i przeprowadzonej z nim korespondencji. Swoje osiągnięcia można opisywać w nim w formie raportu, dzięki czemu nie potrzeba już do tego kolejnego narzędzia. Oczywiście integracja z innymi aplikacjami i systemami jest możliwa.
Kontrola czasu pracy
Umiejętne zarządzanie zadaniami wymaga ustalenia, ile czasu potrzeba na ich realizację. Dzięki modułowi zadaniowemu, pracodawca otrzymuje klarowną informację o tym, ile godzin na swoje zadania potrzebują poszczególne osoby. Pokazuje on też, jaki procent czasu pracy firmy należy poświęcić na współpracę z konkretnym klientem i czy jest to opłacalne.
Analiza terminów pomaga podjąć decyzję, jaka liczba osób powinna zostać zaangażowana do poszczególnych projektów. Ewidencja godzinowa jest też źródłem informacji dla pracownika na temat jego zaangażowania. Zarządzanie pracami realizowanymi przez moduł CRM skutkuje oszczędnością czasu i kosztów.
Zobacz więcej na naszym Blogu!
wróćtel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email: gonet@kim.pl
Centrum ustawień cookie