Pomoc zdalna

Usługa dla użytkowników GoNet CRM*

Do dyspozycji użytkowników udostępnione są dwa moduły pomocy zdalnej. W zależności od posiadanego systemu operacyjnego, użytkownik może wybrać: 

  • wersję opartą o moduł VNC,  dla systemów Windows XP, 2000, 2008
    POBIERZ ~250 kB
  • wersję opartą o moduł TeamViewer, dla systemów Windows Vista, Windows 7
    POBIERZ ~5 MB

Jak to działa?

System bazuje na technologii pulpitu zdalnego, innymi słowy konsultant widzi pulpit użytkownika i może wykonywać różne operacje na komputerze (zgodnie z uprawnieniami użytkownika udostępniającego pulpit).

Ponadto, do dyspozycji konsultanta i użytkownika jest czat oraz wygodny mechanizm transferu plików.

Jak uzyskać pomoc?

Użytkownik chcąc skorzystać z usługi pomocy zdalnej powinien skontaktować się z działem obsługi klientów GoNet.  Podczas rozmowy, konsultant udzieli informacji którą wersję pomocy lepiej wybrać. W obu przypadkach należy pobrać odpowiedni moduł pomocy i uruchomić go. 

W przypadku pomocy opartej o VNC klient uzyska informacje który z konsultantów zostanie przydzielony do udzielenia pomocy. Po uruchomieniu pobranej aplikacji zostanie wyświetlone okno:

Na liście po lewej stronie należy (klikając dwukrotnie)  wybrać odpowiedniego konsultanta i czekać na ustanowienie połączenia. Po uzyskaniu połączenia konsultant będzie widział pulpit użytkownika.   

W przypadku pomocy opartej o TeamViewer po uruchomieniu aplikacji zostanie wyświetlone okno:

Aby nawiązać połączenie, należy podać konsultantowi wyświetlony numer ID oraz hasło.

W obu przypadkach, po zakończeniu pracy, konsultant rozłączy połączenie, od tej pory pulpit użytkownika nie będzie już dostępny, aż do następnego jawnego połączenia.

Bardzo istotne jest że połączenie może być tylko wywołane przez użytkownika, dzięki temu nie ma obawy że niepowołana osoba uzyska dostęp do pulpitu. Przez cały czas użytkownik widzi co robi konsultant, może też sam zakończyć połączenie.

* usługa jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich klientów posiadających aktualną asystę programową

 
Zaufali nam
Oprogramowanie CRM - GoNet CRM ul. Sosnowiecka 89 31-345 Kraków
tel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email:

copyright KIM GROUP 2014

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Ustawienie przeglądarki internetowej umożliwiające stosowanie plików „cookies” oznacza zgodę na ich stosowanie. [x]