Pomoc zdalna
Usługa dla użytkowników GoNet CRM*
Do dyspozycji klientów udostępniamy moduł pomocy zdalnej:
- wersja opartą o moduł TeamViewer
POBIERZ ~19 MB
Jak to działa?
Po uruchomieniu aplikacji zostanie wyświetlone okno:
Aby nawiązać połączenie, należy podać konsultantowi wyświetlony numer ID oraz hasło.
Po zakończeniu pracy, konsultant rozłączy połączenie, od tej pory pulpit użytkownika nie będzie już dostępny, aż do następnego jawnego połączenia i podania nowego hasła.
Bardzo istotne jest że połączenie może być tylko wywołane przez użytkownika, dzięki temu nie ma obawy że niepowołana osoba uzyska dostęp do pulpitu. Przez cały czas użytkownik widzi co robi konsultant, może też sam zakończyć połączenie.
* usługa jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich klientów posiadających aktualną asystę programową
tel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email: gonet@kim.pl
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Ustawienie przeglądarki internetowej umożliwiające stosowanie plików „cookies” oznacza zgodę na ich stosowanie. [x]