Aktualności
Wdrożenie GoNet CRM w Dziurskip
29.01.2018
Rok 2017 przyniósł kilka wyjątkowych wdrożeń oprogramowania GoNet CRM. Jedno z nich miało miejsce w firmie Dziurskip mającej siedzibę w podkrakowskim Bosutowie. Ten producent listew podłogowych szukał narzędzia, które będzie wsparciem w codziennej pracy trzech działów: administracyjnego, handlowego oraz produkcyjnego.
Wdrożenie Gonet CRM pozwoliło zarządzać całym cyklem obsługi klienta: od pozyskania klienta, przez produkcję odpowiednich listew po wysłanie towaru w jednym miejscu. Oparcie pracy o moduł replikacji danych oraz aplikacje mobilną pozwala na szybki dostęp do niezbędnych informacji z każdej lokalizacji. Handlowcy wykorzystując atuty GoNet CRM for Android będąc jeszcze u klienta mogą wprowadzić go do bazy klientów oraz przygotować zamówienie, które błyskawicznie przetwarzane jest przez administrację i trafia do działu produkcyjnego. Pracownicy na poszczególnych etapach produkcji wykorzystując tablety koordynują proces realizacji zamówienia, wytwarzają odpowiednią ilość zamówionych produktów oraz wysyłają je do klienta. Dzięki spersonalizowanym widokom aplikacji na tabletach cały ten proces jest łatwy w obsłudze i przebiega bardzo sprawnie.
Stworzone specjalnie dla firmy Dziurskip rozwiązanie pozwla błyskawicznie odnaleźć zamówienie i sprawdzić jaki jest aktualny status jego realizacji. Tym samym pracownicy szybko mogą udzielić zniecierpliwionemu klientowi informacji kiedy powinien spodziewać się przesyłki.
GoNet CRM ułatwia prace nie tylko pracownikom ale również właścicielom firmy. Niezależnie gdzie się znajdują mogą nadzorować jak funkcjonuje firma oraz koordynować optymalnie prace poszczególnych działów. Bezproblemowo mogą śledzić jakie zamówienia wpłynęły do firmy, jak wygląda proces ich realizacji oraz w razie potrzeby modyfikować go tak aby w pełni wykorzystywać możliwości produkcyjne. W razie potrzeby dzięki modułowi pracy zadaniowej szybko mogą reagować i komunikować się z pracownikami wydając odpowiednie dyspozycje.
Reasumując największymi atutami GoNet CRM dla firmy Dziurskip jest jego mobilność, co pozwala na pracę z różnych miejsc (także off-line) oraz dedykowane narzędzia przygotowane zgodnie ze specyficznymi jej potrzebami. Dzięki indywidualnemu podejściu producenta do klienta udało się stworzyć narzędzie, które świetnie wpisuje się w procesy zachodzące w firmie Dziurskip, co ma przełożenie na lepsze funkcjonowanie firmy oraz wzrost zadowolenia jej klientów.
tel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email: gonet@kim.pl
Centrum ustawień cookie