Aktualności
CRM - podstawowe zadania
24.05.2018
Głównym zadaniem systemu CRM (Customer Relationship Management) jest budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientem. Jednakże, jako otwarta i zaawansowana platforma służąca obsłudze nawet najbardziej skomplikowanych zadań, system ten posiada cały zakres opcji pozwalających na wykonywanie wielu operacji.
System CRM gwarantuje gromadzenie danych, zarówno tych aktualnych, jak i gromadzenie informacji w archiwum. Dane magazynowane są w bazie danych, a użytkownik ma do nich ciągły i łatwy dostęp. Informacje te dotyczą klienta i współpracy firmy z nim.
W tych informacjach zawierają się historie rozmów handlowych, podejmowanych zleceń, realizowanych zamówień, całej aktywności przedstawicieli handlowych oraz wszystkich zadań wykonywanych przez pracowników poszczególnych działów, którzy mają jakikolwiek kontakt z klientem.
Oprogramowanie CRM umożliwia automatyzację wielu procesów zachodzących w firmie. Poprzez jego wdrożenie usprawniona zostaje sprzedaż oraz działania marketingowe. Dzięki podsystemom analitycznym użytkownik zyskuje możliwość dostępu do cennych danych oraz wykonywania szczegółowych analiz. Te zadania pozwalają na wykonanie prognozowania rynku oraz sprzedaży.
Dane systematyzowane przez CRM pomagają w tworzeniu idealnej, dostosowanej do potrzeb klienta, oferty. Poprzez system usprawniona zostaje komunikacja pomiędzy działami i pracownikami wewnątrz firmy, jak i pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem. System CRM obsługuje biuro obsługi klienta (call center) oraz zarządza wsparciem technicznym.
Wieloletni rozwój systemu CRM pozwala na jego udoskonalanie. Obecnie strategiczne przedsiębiorstwa korzystają z jego zalet, przez co notują coraz większe wskaźniki zysku. System CRM, dla optymalnego działania, powinien nie tylko być obsługiwany przez przeszkolonych pracowników, ale też posiadać niezbędne funkcje.
tel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email: gonet@kim.pl
Centrum ustawień cookie