Zostań Partnerem
Skonfiguruj swój CRM
Umów prezentację

Zarządzanie pracą serwisu

Moduł pozwala na ewidencję serwisu zainstalowanych urządzeń bądź oprogramowań. Przy prowadzeniu takiego serwisu potrzebne są istotne dane, które GoNet nie tylko przechowuje, ale także wykorzystuje do usprawnienia zachodzących procesów serwisowych.

Moduł cechuje elastyczna możliwość dostosowania do konkretnej branży – nazwę i opis każdego z pól można dowolnie zmieniać, tak, aby przystosować je do indywidualnych potrzeb użytkowników. Administrator systemu ustala również, które pola dla instalacji czy urządzenia są kluczowe i które z nich są przez system wymagane. Dodatkowymi korzyściami wynikającymi z używania modułu serwisowego są automatyczne zadania, które trafiają do serwisantów, kiedy którekolwiek z urządzeń wymaga przeglądu lub serwisu.

Rozwiązanie to może się znakomicie sprawdzić zarówno w przypadku dużych firm, jak i małych. Dzięki niemu informacje o oprogramowaniu i sprzęcie znajdują się w jednej bazie, do której dostęp można uzyskać również zdalnie.

zarządzanie pracą serwisu

Baza urządzeń w jednym miejscu

Moduł składa się z trzech poziomów. Najwyższym jest instalacja czyli miejsce, w którym są wykorzystywane lub zainstalowane urządzenia. Do systemu można wprowadzić takie dane, jak data instalacji, data uruchomienia, data ważności, numer seryjny, nazwa serwisanta urządzenia, nazwa sprzętu, termin przeglądu i nie tylko. Przy danym rekordzie pojawi się również informacja, kto go wprowadził i kiedy do tego doszło.

Zarządzanie pracą serwisu to moduł, z którego użytkowania korzyści odniosą zarówno firmy, które oferują usługi serwisowe swoim klientom, jak i te, które chcą posiadać bazę sprzętu i oprogramowania, żeby mieć nad nimi kontrolę. Dzięki temu osoba zarządzająca posiadanymi rozwiązaniami ma świadomość tego, do kiedy opłacona jest licencja na dane oprogramowanie czy kiedy urządzenie będzie wymagać przeglądu. Jest to bardzo ważne dla utrzymania nieprzerwanego działania przedsiębiorstwa – oprogramowanie pełni obecnie ważną funkcję w zdecydowanej większości biznesów. Brak odpowiedniego rozwiązania może spowodować, że specjaliści nie będą w stanie wykonywać swoich zadań. Natomiast zapomnienie o przeglądzie sprzętu może się skończyć kosztowną awarią urządzenia i brakiem możliwości dalszego realizowania procesów w firmie.

Historia przeglądów i napraw

W systemie gromadzone są dane na temat serwisów poszczególnych urządzeń. Informacje przechowywane w tym module dotyczą z jednej strony historii przeglądów, serwisu i instalacji, a z drugiej powiązanych kontrahentów z łatwym przejściem do ich kartotek, a więc przeprowadzonej korespondencji czy wpisów o przebiegu płatności. Dzięki temu każdy pracownik, który ma dostęp do systemu, widzi, jakie były dotychczasowe ustalenia i nie dojdzie do wykonania zadania niezgodnie z oczekiwaniami klienta.

Planowanie napraw i przeglądów gwarancyjnych

Wprowadzone dane dają możliwość ustawienia odpowiednich przypomnień na temat kończącej się gwarancji, potrzeby przeglądu czy też konieczności przygotowania kolejnej oferty powiązanej z daną instalacją. Dzięki temu nie zapomnimy o wykonaniu tego zadania – ma to duże znaczenie w przypadku każdego biznesu, ale szczególnie trudne jest zapanowanie nad tym w przypadku firm, które zarządzają bardzo dużą liczbą urządzeń. Moduł zarządzania serwisem jest tutaj dużym ułatwieniem. Daje możliwość kontrolowania terminów przeglądów czy planowania napraw. Minimalizuje to ryzyko tego, że firma nie będzie mieć dostępu do sprawnego urządzenia wtedy, kiedy będzie jej on potrzebny. Jednocześnie, w przypadku realizacji usługi serwisu dla zewnętrznego podmiotu, reakcja nastąpi w odpowiednim momencie – warto przypomnieć klientowi o konieczności przeprowadzenia przeglądu czy o innych zaplanowanych działaniach.

Usprawnienie pracy serwisu

Moduł ułatwia zarządzanie serwisem. To rozwiązanie informatyczne, które usprawnia obsługę zgłoszeń. Można w nim sprawdzać poziom realizacji wizyt serwisowych. Kierownik serwisu może kontrolować swoich pracowników i weryfikować, czy prace przypisane poszczególnym specjalistom zostały zrealizowane. Dzięki temu minimalizowane jest ryzyko tego, że jakieś zadanie nie zostanie wykonane na czas.

Korzystając z modułu zarządzania pracą serwisu, można nie tylko wspierać planowanie zadań, ale również ich realizowanie. Tak naprawdę jest to rozwiązanie przydatne na każdym etapie działań. Umożliwia sprawne zarządzanie nimi, kontrolowanie i monitorowanie efektów. To moduł w systemie CRM, który przydatny będzie nie tylko firmom prowadzącym działalność stricte serwisową, ale każdemu przedsiębiorstwu, które w swojej działalności wykorzystuje oprogramowanie i urządzenia.

wróć

Zaufali nam
Oprogramowanie CRM - GoNet CRM ul. Sosnowiecka 89 31-345 Kraków
tel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email:

copyright KIM GROUP 2014-2020

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Ustawienie przeglądarki internetowej umożliwiające stosowanie plików „cookies” oznacza zgodę na ich stosowanie. [x]