Funkcjonalności Mobilne

Moduł podstawowy

Zawiera on w sobie kluczowe funkcję z punktu widzenia rozwiązania CRM.

Zarządzanie kontrahentami i kontaktami

Funkcjonalności pozwala na tworzenie firmowej bazy klientów oraz osób kontaktowych. Do każdego kontrahenta, potencjalnego klienta mamy możliwość dodawania notatek, uwag. Każdy klient posiada w systemie własną kartotekę, gdzie przechowywane są infromację takie jak: dane teleadresowe, dane rejestracyjne, status kontrahenta, osoba prowadząca (opiekun) czy specyficzne dane dla konkretnej branży. Wszystkie zgromadzone dane możemy wyszukać za pomocą rozbudowanych filtrów. Z poziomu kartoteki mamy dostęp do wszystkich inforomacji związnych z danym kontrahentem: korespondencja, załączniki, zadania, sprzedaż czy zamówienia.
 
                
       

Odbieranie i wysyłanie firmowej poczty

Fukcjonalność pozwala na odbierania firmowej poczty e-mail z telefonu lub tabletu. Aplikacja daję możliwość bezpośredno z telefonu na odbiór wiadomości, odczytanie oraz pobranie wiadomości do systemu wraz z zapisaniem załączników. 
 
     

Przeglądanie historii korespondencji

Każdej osobie pracującej w terenie na pewno nie rzadko zdarzyło się zgubić notatki ze spotkania lub będąc w trasie, samochodzie nie móc zapisać treści z przeprowadzonej rozmowy telefonicznej. Nasze rozwiązanie pozwala na zapisanie przy każdym kontrahencie infromacji takich jak: notatka ze spotkania, ustalenia telefoniczne, wiadomości sms, e-mail. Funkcja ta na pewno ułatwi pracę każdej osoby pracującej w terenie, gdzie możliwość szybkiego wprowadzania infomacji, notatek, przemyśleń z prowadzonych rozmów jest bardzo istotne. Dodatkowo system daję możliwość dodawania tzw. "sticky notes". Ponadto, historię rozmów telefonicznych możemy zaimportować bezpośrednio z telefonu do  systemu, dzieki czemu prowadzone rozmowy zostaną dodane do korespondecnji w programie.
 
    

Planowanie i delegowanie zadań

Definiowanie zadań wraz z przypomnieniami. Bezpośrednio ze swojego telefonu lub tabletu mamy możliwość wprowadzenia zadania dla innego użytkownika lub dla siebie. 
 
        

Wgląd do dokumentów oraz ich edycji

Opcja ta pozwala na swobodne zarządzanie dokumentami oraz załącznikami zapisanymi w firmowej bazie. W prosty i szybki sposób, w dowolnym miejscu mamy podgląd do interesujących nas materiałów. Będąc na spotkaniu z klientem możemy przypomnieć historię ofert, przesłać cennik naszego produktu, prowadząc szkolenie lub prezentację, w trakcie ich trwania przekazać słuchaczom potrzebne materiały.

    

Stały dostęp do raportów

Aplikacja pozwala na przeglądanie raportów z pozycji naszego smartfona, dzięki czemu na bieżąco możemy śledzić postępy pracy czy aktywnośc naszych pracowników w razie naszej nieobecności w firmie.

     

wróć

Zaufali nam
Oprogramowanie CRM - GoNet CRM ul. Sosnowiecka 89 31-345 Kraków
tel. (+48) 12 379 31 55 tel. (+48) 12 379 31 54 email:

copyright KIM GROUP 2014

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Ustawienie przeglądarki internetowej umożliwiające stosowanie plików „cookies” oznacza zgodę na ich stosowanie. [x]